BakDag!

Praktiken gick jättebra idag , började kl 2, Men dem andra började kl 3 så som tur så va det en tjej där som öppnade, Så jag va där helt ensam i 1 timme. Sen kom det en tjej jag skulle jobba med.
Det  fanns inte så mycket att gör idag för det va bara en pojke där på tre personal så jag bakade Vetebullar och Vete längder! Det vart skit gott.
Ska snart kolla på Big Brother på tv400 sen vette tusan vad det blir, om det blir att titta lite mer på tv, eller sova , det vore ju ganska skönt faktiskt!



Innan Jag stoppade in dem i ugnen! (VeteBullar)

Klara! (VeteBullar)



Innan jag stoppade in dem i Ugnen! (vetelängder)


Klara!! (vetelängder)

Det va nio år sen jag bakade bullar sist, och då gjorde jag det med mamma!
Så jag gtyckte att det vart Skitbra!:)


Tjingeling!JoOosefin!<3


Kommentarer
Postat av: Mia

våran stora syster säger att du kan komme hem till henne och baka!

2009-03-03 @ 10:12:31
Postat av: Josefin

Aa visst bara hon köper allt som man beöver så kommer jag :)

2009-03-03 @ 12:36:34
Postat av: emeliewehl

Du.... BigBrother, är det nytt eller?!:O

2009-03-03 @ 14:14:39
URL: http://wehlan.blogg.se/
Postat av: Josefin

Nej det är från 2003, när danne och linda är med :D

2009-03-03 @ 22:17:59
Postat av: Linda

fy tusan vad jag vart sugen på bullar nu ! :P

2009-03-03 @ 23:27:13
URL: http://mammatilltiffanie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0