Denna helg...

Har jag inte orlat skriva något har vart helt död och har haft annat för mig.
Så jag ska försöka att samman fatta denna helg lite snabbt!
Fredag, gjorde nte så mycket bastade med älskling och hade det mysigt.
Lördag, Va hem till jecka och jompe och hämtade min långärmade tunkia som jag skulle ha senare på kvällen för jag jocke och hans släkt gick till bellman i stan och ååt för hans kusin DG och hans pappa har fyllt år,det va verkligen skit gott=) Så man va mätt ett bra tag iaf =)
Åkte sen hem till Madde och Andes och satt och tittade på Riobinsson och hade det trevligt!

Söndag, Vaknade runt halv 12 kollade på surf up och jocke åkte och jobbade kom nyss hem och jag har pkuggat i 5 timmat idag !!=)

XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0