God eftermiddag!

Kom hem för ungefär 1 timme sen.
Betalade liten del av mina glasögon idag sen har mitt halsband blivit sålt för 221,- =) Mycket braa!
Så funderar på om man ska lägga ut dem andra skorna! tror det! eller så blir det i slutet av månaden! vi får se!

Men nu iaf ska jag lägga in bilder på Viktor och hans OutFit!
Bilderna är inte så bra för min mobil kamera är sämst!


Tröja - Selected
Byxor - Nudie
Skor - Fly London
Klocka - ChronoTech


_________________________________

Annars så är det bra, ikväll är det Andra Avenyn! Får se hur det går för Bög Greger=P
Ska väl gå in på Days.com och titta på ansvitt jag har missat för att man är i skolan =S
Men får iaf se det på fredag är ju oledig då! *Yippi*


XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0