GoMorgonGoMorgon!

Jaha då va det en ny dag och nya tag!
Vaknade 12.20 bad joakim skicka sms så jag inte skulle sova så länge, men det vart så iaf! Han är och hjälper stickan att flytta in möbler i Affären! Ååå ska bli så spännande tycker jag!
Ännu en dag på praktiken idag, börjar kl 3 idag, såå skönt, så då hinner man se klart på våra bästa år, när  det börjar vilket är snart=)
Har jättbra tider denna vecka:
tis:15-21.30
ons:7-12
tors:14-21.30
fre:7-12


Så himla skönt, och på fredag ska jag träffa min kusiner som jag intehar träffat på aa jag vet inte hur länge 5 år kanske, drömde att jag träffde dem inatt, haha typ alla va gravida, helt mysko.
Drömde även att jag fick en bandy boll i bakhuvet=S Ont gjorde det!
Ska klä på mig och sminka mig lite innan Days börjar!
Ha en toppen bra dag !


 

Tjingeling!JoOosefin!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0