Hejsan!

Har inte orkat skriva på hela dagen vet ej varför har bara kännts meningslöst!
Orkar inte lägga upp bider på viktors outfit idag så lägger ut dem imorgon ist!

Från och med igår natt till 22.23 i går kväll va jag och kissa 15 ggr=O
Fattar inte varför jag kissar så mycket, dricker ju knappt ngt.

Och i natt gick jag tydligen i sömnen, Harinte tt ända minne av att jag va upp och kissa för jag har ALLTIS vaknat så ort jag är nödig men inte denna gång=S helt mysko, Från 02.00 i natt tills 22.00 har jag vart på toa 13 ggr. Inte ens 24 timmar=O

Aja får väl se om man ¨går på toa lika ofta resten av veckan.
Har dessutom svin ont i mina Bröstvårtor! Skit ont kan knappt röra dem =/


XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0