Hemma!

kom nyss hem från stan, träffade natta som jag inte träffat på tre år!Pratade lite om gamla minnen, nu låter det som om jag är typ 40 :PFick även träffa lilla Mario som är 4 månader=)Trevligt va det iaf!Jahavad händer ikväll då? Jo joakim ska iväg och dricka och jag ska vara gär helt ensam och bara titta på tv:n, det är ju final i Let´s Dance ikväll så det måsta man ju se på=)
Sen är det Big Brother sen vette fan vad som händer, sova kanske?
Fyfan i morse när väckarklockan riongde så skulle jag stänga av det, men vi hand hade somnat så jag slog ner vattenglaset så det vart blött i sängen på lilla hyllan ovanför sängen som den stod på och golvet samt tapeten, fy fan vilken bra start på dagen!

Har iaf haft en trevlig dag!

Nej nu ska jag ta och försöka plugga lite =P

Nu är det bara 3 dagar kvar tills Mode Viktor startar igen =P *Håll ut*


XoXo Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0