Låååååång Kväll!

Joakim är i sporthallenn och dricker med Grabbbsen!
Sitter här och tittar på let´s dance och tittar runt lite på Tradera!
Käkat hamburgetallrik:D skit gott!

Saknar min lilla plutt men det är sköönt!
ja vad händer imorgon då? Jo jocke lilla har match tror jag:P sen vette fan ta det lungt titta på tv och ha det mysigt bastya kanske?!

Mitt halsband är nu uppe i 191 kr:D det bara blir mer och mer hur kul som helst!

Ska plugga nu för jag MÅSTE göra det. På torsdag ska jag göra HLR i skolan för att på ett ceterfikat tror jag det heter! Ingår i en kurs!  Sen möte med annica på tisdag morgon och få allt jag ligger efter i!

Veckan som vart har jag varit i skolan varje dag och inte missat en ända lektion, även fast man vart bra sugen på att gå hem när man får en håltimme på 1½ timme, men nej jag har stannat kvar, och jag känner mig duktig!!

Skriver sen!

XoXo Josefin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0