Mamma Mia!

Tittade för en stund sedan klart på Mamma mima, så himla bra, har redan sett den en gång men va tvungen att se den en gång till!
Vad som hänt sen sist jag skrev, Jag "råkade" somna och sov från ca 14.08 - 17.10 vilket inte var meningen, så nu kommer jag verkligen inte kunna somna! men ska väl försöka när det väl blir så!
Sen har jag duschat och tittat på Rallybrudar haha så klockren!
sen bara tagit det lungt med älskling!
Han ska snart sova för han ska upp halv 9 imorgon =D och jag får ligg akvar och sova, sååå skönt, ska nog städa jockes rum också=D
Men nu ska jag kila och titta lite mer på Big Brother, ses imorgon :D


Tjingeling!JoOosefin!<3





Längtan är större än vad jag någonsin kunnat ana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0