Mode Viktor is Back!

Jaha då har jag nu tid att lägga upp Dagens Outfit!
Vi har också en Håttentått som ville vara med;D

Mode Viktor´s Outfit;


Tröja - Acne
T-shirt - HM
Jeans - Nudie
Strumpor - HM
Skor - HM
Klocka - Tissot



Detta va Dagens Outfit, Lika stilig som vanligt!=D

Och nu till Tobias "Boas" Engström;

Tröja - De Palma
Jeans - Nudie
Skor - Converse

Så, Detta va dagens outfit + en Extra som ville vara med!
Och imorgon hoppas vi på att Viktor har på sig något alldeles Extra!
_____________________________________

Kom nyss upp från duschen firade jockes pappa odag som fyllde 51, när vi va in på Willy:s på hälla så jag en bok som jag tyckte jocke skulle köpa; Viktminskning 50+ Haha fast köpte den ionte:P
Köpte en Orkidee på Plantagen ist och slog inte in den då säger hon som jobbar där att den inte tål mindre än 10 graders värme, tänkte jaha vadå så den vissnar direkt när man kommer ut, va typ så det lät på henne, aja men iaf hon fick slå in den i papper för jag försökte men dte va mest svårt!

Men nu ska jag titta på Familjen Annorlunda men skriver senare!

XoXo Josefin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0