Princess Mia!

Har just fått reda på vad det va för en liten Tönt som satt och kommenterade min blogg ang, skolan!
Det va min käraste syster, som satt hemma hos sig i sin fina lilla två i Surahammar, HAHAHAHA!
Jag som vanligt blir ju allt så fruktansvärt förbannad så fort någon kommenterar något anonymt, okej om det är något jag inte tycker om såklart!
Men nu när jag fick veta att det va min syster som satt och muppade sig så är jag inte arg längre ;)
Älskar dig iaf!

OverAndOut!

Kollade nyss klart på beck ska snart sova, men först borsta tänderna och tvätta ansiktet, vilket jag totalt glömde bort sist!
För att sedan sova ska jobba imorgon börja 2 men iaf!


JoakimAndreasBergman, JagÄlskarDig<3

Tjingeling! JoOosefin<3


Uppdatering 23.31:

Nej nu ska jag hoppa i bingen med killen, ska snart sova!
Bloggar lite imorgon innan jag går till praktiken, och sen självklart är jag kommer hem !:)

God natt alla glada! Sov Sött!


Kommentarer
Postat av: Syrran!

HAHAH :P

Älskar dig med lillsyrran!

2009-03-01 @ 23:17:33
Postat av: Womaizer

Ja det får jag hoppas *;)

2009-03-01 @ 23:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0