Skolan!

Sitter just nu inne i ett grupprum i skolan, har haft en lektion på 3 timmar, jag hatar det!
Har snart sista lektionen Bistånd och utveckling sen slutar jag, sen kommer jocke och då ska vi åka in till stan för att köpa en present till hans pappa som fyller år idag! GRATTIS!=)

Fan vad jag kissar hela tiden skit störande, va på toa igår innan jag skulle sova runt 12, sen gick jag på toa igen halv ett sen kl 5 i morse så va jag ännu en gång på toa och kunde inte osmna om efter det! ååh :P
Hoppas att man får sova ifred inatt utan att miss kiss dyker upp och måste komma ut :P

Jag är fan mest hungrig va skit äcklig mat i skolanidag, stuvade makaroner som smakade mjöl. och pannkakor som va torra som satan!
Varför kan dem inte ha bra mat i skolan för? Fattar fan inte!

Aja ska kila nu skriver senare ikväll och då komer även det blir på Mode Viktor!!=D


XoXo Josefin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0