Skönt!

Kom nästan nyss hem från jobbet! Fick sluta en timme tidigare! såå skönt!
Imorgon börjar jag kl 7 och jobbar till 12. sen är jag ledig fredag lördag och jobbar sista dagen på söndag 8-14 sen börja skolan igen!
Jag har fan bestämt mig för att jag ska fan vara i skolan hela dagen ska fan inte gå hem om vi får hål timme, för då ska jag plugga. ska fan visa lärarna att jag inte är någon som skiter i skolan, dem ska få något att hoppa upp och klappa sig i arslet på! ska fan gå ut med slutbetyg och inte ngt sammansatt betyg!!

Om jag går ut med slutbetyg så kommer jag tjäna 110 kr i timmen i sommar, det är fan niice! så jag ska fan inte gå ut med sammansatt.
Måste plugga upp engelskann till G och kommunikationen ska jag redovis när jag kommer tillbaka. sen har jag datan som jag ska fixa! då tror jag nog att jag får slutbetyg!
Ska plugga som in i norden även hur mycket jag än hatar det!

Ska snart ner och duscha sen blir det Big Brither, ska fan inte missa ett enda avsnitt=D
Ska kolla på alla avsnitt!

Men skriver mer imorgon när jag kommer hem!


Tjingeling!JoOosefin!<3




Joakim Bergman, You´re my Man!! Jag älskar Dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0