Söndags Kväll!

Jaha, då va denna dag snart slut, den har gått fort vill jag lova :)
Kom nyss upp från duschen ska snart titta på PARLAMENTET! Det har jag längtat efter, sen efter det är det Beck. Vilket jag MÅSTE se för den har jag inte sett ! Sen blir det nog sova, vill vara pigg coh allert när man kommer tillbaka till praktiken! Det är ju det som är meningen med sportlov att sova ut, antar jag !

Måste skicka efter från polisen från brottsregistet om jag ska söka sommarjobb på min praktikplats, Men fan hittar ju inte någonstans! Blir toooookig! Får väl leta vidare då.
Vill verkligen ha sommarjobb där, kanske man har chans att få jobb där efteråt vikariejobb, så man kan flytta till egen lya någongång! Åh längtan är stor efter det, att få inreda något mer än bara sitt sovrum, vilket man gjort i ca 12 år.
Att få sätta upp julgardiner, påskris att få ha sommarblommor och ha det jättefint!

Och sen efter några år skaffa familj och flytta till något större!  LÄÄÄÄNGTAR!!!

Idag stog det i Nöjesbladet om gårdagens fiasko, Hahaha va nog inte ensam om att tycka att deras låpt va lik någon annans.  Jag tycker att dem borde bli di´skade,! Att inte dem som bestämde vilka som skulle vara med hörde det?:S Hur konstigt som helst!

Nej nu ska jag ta och tvätta ansiktet och spela lite Yatsy med Älsk=)
Och ta min sista snus som jag ska klara mig på hela kvällen :O
Jag Klarar det! Måste bara klara av sen att sluta, vilket jag KOMMER göra !


Tjingeliing! JoOosefin!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0