Stolt!

Idag klev jag upp kl 10! jag är såå duktig! bara för att tvätta lite kläder!=D
Börjar praktiken om  3 timmar och 30 min!  ja det ska tvättas tvättas och åter tvättas under dem timmarna:P
Igår s somnade jag runt 2 någon gång=O Fast jag somnar bätre nu än vad jag gjorde tidigare, har inte lika svårt att somna, vilket är skit skönt!
Tittade på BigBrother igår innan jag somnade, asså hade Linda Rosing vart så där i nuet så hade jag älskat kvinnan, hon har lite hull, hon är inte lika opererad som nu, nu så ler hon ju hela tiden, hon kan inte slappna av i ansktet ser det ut som,  hon är inte ens fin, Men det va hon i bigbrother, då va hon fin!
Det är inte fint med så mycket botox och allt vad hon har!

                   
Linda Rosing i Big Brother 2003!                    Linda Rosing nu!



Ska kila nu men skriver när jag kommer hem från praktiken!

Tjingeling!JoOosefin!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0