Studiedag!

Jaha första dagen i skolan va helt okej, Gick snabb och kom hem kl 5 cyklade idag för dte a ju inte så kallt som det har vart =D
Linda och Tiffanie kom till skolan idag och hälsade på har inte träffat henne försen nu, och fy tusan vilken söt unge! Jag vill med ha! Vekligen hur söt som helst! Det har du gjort bra Linda =D<3
Imorgon har vi studiedag=D fan vad niice det börjar bra iaf!
Ska kolla på spårlöst ikväll och sen är det BIG BROTHER, som jag har längtat!
Bastade igår med älsk! sköntskönt!

Har fått bud på mitt halsband jag lagt ut på tradera nu 86 kr =D hoppas det är fler som budar =D (snö of sweden)
Nej nu ska jag kolla lite på annat:P

skriver sen!


XoXo Josefin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0