Till Prinsessan!

Som sitter och muppar sig och kommenterar bloggar utan att stå för vem hon är !



Du kan ta och säga vem du är istället för att sitta och tönta dig, vilket jag anser att du gör!
Jag vill bara gå ut med G i alla ämnen vilket jag har! Bara för att jag inte vart i skolan behöver inte det betyda att jag har dåliga betyg!! Det finns många många orsaker! Men eftersom ditt liv verkar vara så himlans perfekt så Kan du bara vara tyst och behöver inte ens yttra dig!! Du vetm, Jag slikar inte lärarna i röven för att få betyg, jag Gör dte som man ska göra!!!!!!!
Tycker att du ska ta dina betyg och stoppa upp någonstans! Prinsessan!!!




ShitTheSame! Ska låta henna muppa sig, hon tjänar ändå inget till!


Tjingeling<3


Kommentarer
Postat av: Syrran!

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

2009-03-01 @ 22:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0