Tisdag!

Idag är det tisdag och innbär studiedag=D Klev upp för inte så länge sen och åt lite frukost sen gick jag ut och hackade lite is så man kan gå på gången, är inte riktigt klar än måste se på days sen kan jag gå ut igen =D
Men en sak man får så himla ont i händerna så jag kom  på att man kan använda fötterna ist ;d Smart jag är va?!
Idag ska jag och jocke åka hem till pappa för han ska betala min sista räkning till ABC gruppen, så får han pengarna i April. Han är såå snäll. Och nu är dte bara 6 månader kvar till ladies Night!
Fan vad kul det ska bli =D
Joakim är och jobbar så han kommer väl hem runt 3-4 antar jag!
Nej nu ska jag gå ner och slänga in lite kläder i tvättmaskinen men skriver sen!

XoXo Josefin!<3

5 månader med Älskling idag! JagÄlskarDigJoakimAndreasBergman!<3

Kommentarer
Postat av: Maria

har du så du kan betala LN i slutet av mars ?.

2009-03-17 @ 20:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0