Tradera!

Va som sagt hemma hos äldsta syster idag och va på Me&I party!
Va massa söta småbarn åå vad jag älskar barn, Jag vill också ha!!
Filippa Lena jeckas kompis bran, mös jag med hela tiden jag va där typ, frågade om jag fick en kkam av henne, sen va hon hos mig hela tiden!
Gud vad det är många som ska ha barn eller har fått. blir så himlans avundsjuk jag vill också ha en liten kis man kan ligga och lukta på och som man kan få älska av hela sitt hjärta!
Köpa små kläder åt och pyttesmå strumpor:)
Som har ens eget kött och blod! LÄNGTAN ÄR STOR!

Har nu lagt ut lite kläder på tradera tjäna lite money!

Nu är då andra chansen över och nästa vecka är det final tror jag! 
Får då se vilka/vem som vinner och får åka till moskva!

Ska väl titta vidare lite nu!


JoakimBergman!JagÄlskarDig!<3

Tjingeling!JoOosefin!<3
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Såg att du ville ha hjälp med design. Du akn ta min msn så kan vi prata mer där.

[email protected]

Emma

2009-03-07 @ 23:05:10
URL: http://emmadesignardinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0