Trögfattad?

Japp det är jag, Har nu sålt mitt första objelt på tradera=D ett par skor tog ett tag innan jag fattade lite, men med hjälp av min köpare så gick allt brabraD: ska skicka skorna till henne på torsdag då har hon satt in pengar på mitt konot, och mitt halsband är uppe i 105 kr=D riktigt nice!
Detta är verklgen ett tips till er som inte ör medlem på tradera bli det och sälj saker det är skit bra=D Ska börja sälja ganska mycket hade jag tänkt.

Min pappa är den bästa i världen han ska betala min sista student räkning nu så får han pengar i April.
Eftersom jag inte får nå pengar från skolan=S

Ska nu titta klart på Big Brother oph sen ska jag sova ska till skolan imorgon, ska cykla dit!=D jobbigt men bra!
Nej nu börjar BB igen så vi ses imorgon skriver i skolan! Pusspuss


XoXo Josefin!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0