Viktors Outfit!

Jag och min klasskompis Viktor ska göra en sak, han tyckte det va töntigt att starta en blogg om mode, så då ska jag ta kort på han och lägga ut här på min blogg, varje skoldag!
För Han är ju kingen of Fashion!



T-shirt - Levis
Byxor - Cheap Monday
Strumpor - Happy socks
Skor - Shmoove
Klocka - Casio



_______________________________



Annars så har dagen varit bra! Va på Bamsegympan idag och det va skit kul=D
Sovmorgon imorgon sköntskönt!

Planerat lite inför studentdagen och spexet!

Skriover senare orkar inte just nu!'


XoXo Josefin!

Kommentarer
Postat av: Serra

Det här kommer bli grymt!:)

2009-03-18 @ 20:00:55
Postat av: Batte

han eju sån bög haha

2009-03-18 @ 20:11:14
Postat av: linnjonsson ; )

HAHAHAHHAHAH ! kan ju inte bara sluta garva ! han är ju fan king !! Keeeep going så lovar ja att följa denna blogg som en snigel xD

2009-03-19 @ 15:52:32
Postat av: Heidi

Så snygga byxor!

2009-03-20 @ 19:32:08
URL: http://www.husethed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0