17 dagar!

Nu rä det bara 17 dagar och 17 timmar kvar till studenten! fan vad det har gått fort dessa tvol år i skolan, kändes som om att man nyss slutade nian och skulle gå upp och hämta sina betyg! shit vad nervös man va då, men fatta nun när man ska SPRINGA ut, bort från skolan föralltid, eller ja iallafall några år, sen ska jag in på polishögskolan, JAG SKA IN!
Kommer bli så skönt att slipp allt, skolan lärarna, (dem flesta iaf), samt vissa personer som man är såå himla trött på!

Sen gäller det att skapa sig ett eget liv och egen familj, fast det får komma när det kommer.!
Först och främst ska jag ha fast jobba, Sambo, fast det vet jag att jag kommer ha. och en bostad! Sen kan jag ta och börja skaffa mig en familj!

Har pluggat idag vilket inte är det roligaste men jag måste ju! ska snart sätta mig och göra kommunikstionen, ska skriva om Surahammar ska redovisa i 5 minuter!


XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0