ÅÅHHHH!

Fan vad trött jag blir, Folk som bara klarar på att det bara är några som tar på sig ansvaret att göra saker inför studenten! Men för fan ta på dig ansvaret själv då! Det är så jävla tråkigt att gå i en klass där dem flesta bara klagar på vad man än gör! skulle man inte göra något nej då skulle det bli klagomål där med, och gör man nått då tar man för mycket så att dem andra inte får något! Men fan ta tag i det själv då! Blir så trött på att dem jämt klagar fan det är 13 dagar kvar och ni klagar snälla ge er! Jag nämer inte några namn men ni vet själva vad ni har sagt och till vem!!


Så nu har jag frågat om linn,madde och Lizette ville vara med när jag och emelie gör lakan! Madde coh linn men Lizette visste inte! Så nu får vi se om det blir mindre klagomål!!



VINGÅKER IMORGON MED DEM TRE RUGGUGGLORNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0