Barnakuten

Idag åkte jag och jocke in till stan för han skulle handla på New Yorker, precis när vi kommer in på affären ringer jecka och frågar om vi kan ta Moa för Mollsan har åkt in till auten igen, Dem skulle röntga henne och kolla om dem hittade något fel, Hoppas till Gud att allt är bra med lilla skruttan. Man blir ju hyper orolilg när man inte vet vad det är. Just nu sitter Moa och Jocke inne i skrubben och leker, Dem är ju såå himla söta!

Har nu blivit klar med ännu en kurs, såå himla skönt att bli av med!
Imorgon ska jocke grilla och gå på Bill och Bob så jag ska stanna hemma och försöka plugga så mycket jag bara kan, ska försöka bli klar med allt som jag har!

Nej ska kila nu

XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0