Blir så trött!!

Idag har jag och Emmi vart i stan och shoppat loss!
JAg köpte en student klänning från Vila, kan läga in bild sen, och så köpte jag skor från nilsson. Vagabond dö läckra!
Köpte även en ny fondation för jag har skit svårt att använda det för min hy "flagnar" typ, men det här är skit bra!
Sen vart det annat smått co gott!

Åt på Vivaldi också fy i helevet säger jag bara, så jävla gott!
Amelie gick med mig och Emmi idag också!

_______

Jag blir så trött på min klass BF06. Det finns personer som inte har gjort ett jävla skit! Som inte ens försöker göra något, medans en anna sliter arslet av sig för att få allt att bli bra! Vi tar ju för fan trots allt studnten!
Jag tänker inte nömna några personer, för dem som ej gjort något vet ju det själva!
Jag,Emmi,Lizetté, Madde! Är dem som egagerat sig mest!

_______
Träffade även Moa, Molly och Jecka inne i stan! min gull Moa har tagit hål i öronen hon är snart 4 år,. Hon hade inte nes börjat gråta, hade bara blivit lite chokad! Fan när en anna tog började man störtsura och det tog 30 min att ta hål och jag va 8 år då!!!

XoXo Josefin

Kommentarer
Postat av: Emmi

Så sant i det du säger, men då har vi iaf något att minnas ifrån studenten! :P

Klokrena inköp vi gjorde igår ;D

Pusskram

2009-05-28 @ 10:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0