Brun!

Idag har jag vart i solen i ungeför 5 timmar!
Har inte legat och solat vilket jag hatar, kan inte ligga still måste röra på mig om jag är i solen, annars bli det för varmt!
Men bränna det har jag fått!
Älskling har också fått färg! Mer än mig=/

Snart är det dags för studenten 10 dagar och 16 timmar, Shit nu är det fan nära alltså!
Längtan är stor efter att få sluta och komma ut i arbetslivet!!


imorgon börjar jag 11.05 med klassmöte! **yippi*
Ska även måla lakan imorgon yeay!

Nej nu ska jag och älsk titta på Wallander hundarna i Riga!

XoXo Josefin

Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Javisst, säg till när du addat mig :)

2009-05-31 @ 20:46:51
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Susanne

Aaw tack så mycket :) jag har tyvärr inte blogglovin, men gulligt av dig att fråga. Vad har du för planer för arbetslivet då efter studenten? har redan ett jobb kanske?

2009-05-31 @ 20:50:11
URL: http://littlemisschatterbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0