Dag 1

Detta är första dagen på min och syrrans tävling! det går väl som det går har ej tittat hur mycket min är värd än, men jag kan tänka mig att det inte hänt ngt!

Idag har jag vart i skolan som vanligt, pluggat både historia och projektarbete det känns bra att det snart börjar närma sig och nu är de BARA 36 dagar kvar! fan vad skönt!
Va även hem till syster idag och hälsade på trollen lite så sööta, och jag puckot själv gjorde ett misstag. Skulle byta blöja på mollsan, hon har up and go sånna man bara drar på så jag tog av henne den gamla blöjan och hade byxorna kvar på ena benet tro på fan att hon kissar, haha inte första gången det händer, menmen lite kiss skadar inte, va bara att sätta på henne ett par nya :D Menmen

Glömde så klart mobilen där så jag och jocke va tvungen att åka till sura igen för att hämta den.
Just nu tittar jag på Ugly Betty sen är det DH och ska snart sätta mig ner och försöka hitta lite ro till att plugga, om det nu ens finns ngt!

XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0