Förflyttnings dag!

Idag har jag vart på pluto och hat förflyttningsdag i 2 h, om hur vi ska lyfta så vi inte skadar oss själva!
Sen åkte jag till skolan hann inte vara där mer än en timme tills jag gick hem, pratade med äckliga Fetto Helena! Skott i panna ska hon ha! som har hand om frånvaron och rappoterar till CSN, och jag fattar fan inte hur någon av dem tänker! Så i morgon tänker jag gå till rektorn även om han har tid eller inte! Blir sååå himla trött!


Klänningen jag budade på på tradea den vart så klart överbudad så hittade en annan nu, så jag HOPPAS att jag får ha den för mig själv så inegen anna kommer och lägger bud, för annars kommer jag inte att hitta en ända kläning till studenten , då kommer det bli någon från Gina eller nått och det vill jag inte!

Nej nu väntar jag bara på att Joakim Älskling ska komma hem så jag kan få lite massage!


XoXo Josefin



Fan nu är det nära! 22 Dagar Kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0