Klippning!

Idag har jag vart i örebro med jocke och hans föräldrar, köpte tre par nya stumpor till mig själv sen köpte jag en tjocktröja till Moa men Mimmi Pigg på och en body till Molly med Mimmi Pigg på, båda va rosa och ur gulliga!
Sen åke vi till köpcentrumet och där köptes det b.la. byxor till jocke och nya dusch slang med 5 olika lägen! såå skönt!
Sen åkte vi hem och jag och jocke åte till sura för att lämna Moa och Mollys kläder och sen vart det en tripp till Lustigkulla för glass , och sen ner till Åsby för att titta på djuren, mycket roligt.

Lånade en slags Bh av jecka en silikon som håller upp pattarna inga band eller nått sätts bara på så sitter den! skit skönt!

Grillade när vi kom hem ocjh spelade lite Yatzy! Sen har vi tittat på tv och haft det mysigt!

Imorgon ska jag klippa mig och göra slingor! såå himla nervös, jag hatar att klippa mig, varför vet jag inte,tycker om mitt hår som det är, kanske en aning slitet men Wtf!

Nej nus ka jag lägga mig i sängen med älskling och titta på Big Brother sen sova!


BTW Linda Rosing är Gravid för er som  inte visste! :O

XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0