Örebro!

Imorgon blir det kanske örebro med jocke föräldrar och jocke så klart!
Ska titta om jag hittar någo student klänning, hittade n på internet på Only så om den finns i butiken så köper jag den, kostade bara 299;- så det va inte så åfarligt tycker jag!

Sen ska jag klippa mig på fredag är såå himla nervös! Undra hur det kommer bli! Men det visar sig väl!

Va i skolan idag och har haft 2 lektioner! *yippi*
Hade klassråd, och vi planerade att vi ska åka till stockholm den 4 juni med klassen, eller aa dem som vill följa med vilket inte är alla. tråkigt nog. men men!

nej nus ka jag kila ska FÖRSÖKA plugga lite så får se hur det går!

XoXo Josefin




21 Dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0