Pluggar!

Just nu gör jag det roligaste som fins på denna jord! Pluggar! Fan det är såå himla tråkigt men det är ju ett måste! och sen blir man såå himla irriterad på att lärare som ger oss uppgifter nu när det är så nära! Varför? förstår inte hur dem tänker!

På onsdag får jag lön! trodde jag skulle få 1500,- men får hela 2500,- det va skit bra! behöver inte ha någon ångest att pengarna inte kommer räcka! för det gör dem!

Så på onsdag ska jag och joakim åka in till stan och jag ska köpa mig en student klänning, ett par skor och en aftonväska! måste ju ha nått att lägga mina saker i ! :D

Nej nu ska jag kila och plugga vidare!

Btw ahr sett filmen Bride Wars n, såå himla ba och rolig! Jag grät i slutet, fast det är ju jag!

XoXo   Josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har en jätte fin väska som du kan h apå studenten om du vill låna??? jaghade den själv på studenten...liten vit sak;-) kram

2009-05-27 @ 22:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0