Smyckesparty!

Idag vaknade jag runt tjugo i 10 =O helt förvånansvärt!
Har även vart på smyckesparty med jockes mamma, det va hemma hos lizette i min klass hos hennes mamma, visste inte först att det va där så vart lite förvånad när jag först fick se min gamla matte lärare ( som sålde) sen Lizette, men som tur va så va det någon jag kände där iaf!

Sen när jag kom hem så visade jockie mig lite saker, t.ex kommer ni ihåg Maroska från Big brother 2003 hon har barn! kannske många redan visste men inte jag, Sen kajsas Blogg

http://kajsaspyssel.blogg.se/

Ganska kul att se att hon fortfarande syr och är lika söt som hon va då!

Sen skickade jag vän förfrågan till Mattias på Facebook, så vi får se och Christian med Btw.
Nu är det bara 32 dagar kvar, och på måndag är det EXAKT en månad! fyfan vad jag längtar!

Ska kila nu men skriver när jag känner fört!

XoXo Josefin

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hej, tack för kommentaren!

2009-05-09 @ 21:28:10
URL: http://kajsaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0