Strömsholm

Idag har jag vart i skolan och gjort data prov, det gick bra kommer gå G som tur är, hade streck innan!
När jag kom hem åkte jag och jocke in till stan och kööpte två filmer, 27 dresses och Allt Flyter
Åkte från stan och tänke åka hem till jecka och jompe men vart inte så vi tog med Mois till Strömsholm istället och käkade glass och skulle titta på hästarna men dte va inga ute.
Lilla Mollsan hade legat på akuten inatt för hon va magsjuk, dem har inte kunnat gett henne nått att dricka eller äta för hon spyr bara upp det! Min lilla Älskling! Så ska hälsa på henne när hon är frisk ist. Min lilla prinsessa.
Moa vart iallafall glad att vi tog med henne för hon hade så tråkigt jecka kunde ju inte göra ngt med henne för hon va tvungen att ta hand om lillsyrran så vi tog med henne på en liten tripp!

Just nu har jag titta på "hjälp jag är med i en japansk tv show" och jag blir sååå irriterad på Anna Book. Tål henne inte!

Ska nu fortsätta plugga lite har vart skit duktig idag och pluggat som fan!

Skriver sen

XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0