Tack Alexandra!

För att du ska göra en maräng tårta till min student! :D<3

___________

Jag har skit ont i mina äggstockar då menar jag ont! Det känns som om att någon hugger knivar i mig emellanåt! fan fattar inte! och miun mens ska jag egentligen ha idag! men efetrsom att det är lika cp som vanligt så kommer det väl om 2 veckor! Hoppas den kommer snart så jag kan börja med P-piller, så Joakim kan lunga ner sig litegrann!

Tittar på Berg flyttar in! det är ganska okej att titta på, ganska roligt iallafall! Ska snart noppra mina ögonbryn sen ska jag duscha imorgon bitti när jag klivit upp! fixa håret ska jag med göra, om det vill som jag vill det vill säga!

Nej nus ka jag ta och göra något annat, spela lite kanske? Ja det gör vi!!

XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0