Valborg!

Dagen igår började med att jag inte fick ngt studiebidrag för csn säger att skolan har rapoterat att jag va borta från skolan från den 17 oktober till den 17 mars, men från v41 till 46 hade jag praktik och höstlov sen från den 2 februari till den 13 mars hade jag också praktik och sportlov så dem säger alltså att jag har "skolkat i 6 månader" men två av dem
månaderna har jag vart på praktik! så jag kommer aldrig mer få något studiebidrag! Jag prata med rektorn på måndag för nu få det vara NOG!


Anyway back to valborg!'
Kom hem vid 11 gjorde tzatziki mmm=D sen började jag dricka kl 1, kl 4 va jag full, tog det ite lungt då sen bastade jag och då slog det till igen då va kl kanske 7 sen åkte vi till qvarn runt 10 och jag och jocke åkte hem halv 12 jag va mest trött och jocke hade ont i huvet!!

Så nu sitter jag här och va mest bakis i morse, det va ju premiär igår:p
Nus ka jag spara mig tills studenten! Fan vad Gött!!


XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0