Västerås!

Imorgon harjag bara en lektion på morgonen så slutar kvart i tio! sen far jag och emelie in till V-ås för att titta på skor, klänning B.la.

Har fira pappa idag det gick bra, han fick sig en damtralla i present och glad vart han! Han har ju inte haft en cykel på år och dar! lilla pappsen!:D

Har nu pluggat klart Annicas båda kuser så nu har jag bara EN kurs kvar och et är projektarbetet som jag och emelie ska redovisa! Sen är ALLT klart! Känner mig väldigt duktig!
Nej nu ska jag ta och borsta tänderna sen gosa med älskling!

XoXo Josefin

Kommentarer
Postat av: Jennifer!

Tack så mkt! Å detsamma! Stencool blogg ju :D



Låter bra det... Jag addar dig på bloglovin nu :)

Kram!

2009-05-27 @ 09:13:39
URL: http://jennaaa.blogg.se/
Postat av: syster

Du e sååååå duktig!!

2009-05-27 @ 09:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0