MKidoo

Som sagt så ska jag börja sälja Barnartiklar för Mykidoo! det är ett homeparty företag som säljer miljövänliga barnprylar som är gjorda av ekologisk bomull och fri från hälsoskadliga ämen.
Dem har även kläder baren kan växa i för man klan sjustera myddar och grenen på bodysarna! så man slipper köpa ny låt dem växa i dem till dem inte längre kan ha dem!

Finns böjbara bestik så att barnen lättare kan äta, Leksakerna gynnar barnens utveckling.
Skötväskan har både kyl/värme fack med tillhörande värmekudde.

Får hem mina saker nästa vecka, Sen är det bara att börja sälja! Så finns det någon som är intresserad av att vara värdinna och bjuda in vänner och bjuda på fika, samtidigt som jag visar upp produkterna så hör gärna av dig till mig!

Ni kan kolla in kläderna på www.mykidoo.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0