Home sweet Home!

ja nu har vi kommit hem, vi jom hem ugår runt kl 18.00 men jag orkade verkligen inte skriva dåå för klev upp kl halv 8:P

Flygresan gick bra och har haft en HELT underbar semester i underbara Spanien!
Bilder finns på Fb kommer väl kanske att lägga upp någon bild här men inte  mpnga, vart ca 500 bilder från mallis!:)

Nu ska jag kila och titta på tv:)


Måste bara Gratta min ÄLSKADE Emelie och hennes Daniel som ska bli föräldrar i April! Har vetat detta ett tag men har inte velat sagt något försen hon själv gjort det:)


XoXo Josefin



Soluppgången morgonen vi skulle åka, Såå otroligt fin, och jag fick det på kort :D

Kommentarer
Postat av: Emmi

Tack stumpan! :) Måste ses i veckan <3

2009-10-05 @ 21:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0