Ny Mobil!

Ja idag slutade jag jobba kl 11, hade jouren så jag började kl 15.00 igår och slutade idag!
HAr fått en massa jobb nu för dem på bemanningen har fått något nytt system så dem ringer även in till dagis och fritids och sånt!

Så imorgon ska jag jobba på Duvan, Ängen och på fredag duvan, Glimten!
Nästa vecka den 13-14 ska jag jobba i Strömsholm på fritids!
den 16:e ska jag jobba på Nibbles fritids skrinet och dden 19:e på Lådan!;D
Sen den 20:e ska jag jobba på mitt gammla dagis Nyckelpigan, ska bli jätteroligt, hoppas att dem har kvar gamla bilder och så, vore jätteroligt atyt tiotta på=)

Så köpte jag mig en ny Mobil idag när vi va in till stan, för min är helt cp, den stänger av sig själv även om man har fullt batteri, den kan bara slockna=/
Så det va dags att införskaffa sig en ny!:D
En Sony Ericsson F305 ! Jätte nöjd med den!:D

Köpte Dem nya Johan Falk filmerna!:D National Target och Leo Gaut!:D

Nej nu ska jag kila!


XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0