Emmi!

Först och fämst måste jga gratta min älskade Annabananna som fick körkort imorse! Grattis Honey!<3

Sen ska jag snart kila iväh till emmi vill träffa henne innan jags ticker till mallis coh kolla så hon klarar sig utan mig i 2 veckor vilket jag hoppas ;D Ska även träffa jacke där för hon ska flytta ill norge snart så hon ville träffas!:D

Sens ka jag iväg till Ramnäs ikväll och fotograferas med laget sen blir det hem och duscha för ska ju på ladies night imorgon! :D Fan vad gött! och på lördag åker jag till mallis, fan det är inte långt kvar nu! två fucking dagar! så om 48 timmar så ligger jag på playan och solar då ska jag tänka på er som är här hemma i kalla sverige och fryer!!

Va och sa hejdå till mina skruttungar igår!! åååh vad jag kommer sakna dem! såå otrooooligt mycket! det första jag ska göra när jag kommer hem den 3:e är att åka till sura och krama om dem och aldrig släppa dem!:D

Nej nu ska jag skart pysa!!

Btw Grattis Linn Som kommer att vara med i idol! You rock giiirl!!


XoXo Josefin

Kommentarer
Postat av: Ojje

Ja, Linn var ju hur bra som helst! :D

2009-09-17 @ 20:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0