Ladies Night!

Ja idag är det dags för Ladies Night! fan vad kul det ska bli!
Ska snart åka in till stan för att sminka mig på Make up store fick när jag fyllde 19 av dingtuna så det ska jag utnyttja idag!:D Sen är det bara att gå omkriing i stan och vänta på att klockan ska bli ca kvart över 5 för då ska joakim älskling skjutsa mig till Bombadier arena där jag ska möta upp dem andra brudarna!:D Fan nu längtar jag!!

Och om ca 12 timmar så sitter vi i bilen på väg till ARLANDA! Fy fan vad gött!
Längtar som i i helevet!

I dag va det ju7 tänkt att jag och jocke skulle ha sovit till 11-12 men så vart det inte vaknade kl 9 och va skit pigg och as taggad! Haha det är nog första gången!!  

Nej ska kila nu

XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0