Match!

Ja idag vaknade jag kl 10 av att klockan ringde för jag skulle på match!
Det gick fan skit bra för att vara min första match på öööh, 9 månader!:P
Vi va bra idag! 9-3 vart resultatet och vann det gjorde vi ju ofc!:D

Just nu är jag ganska så irriterad på blogg.se för när jag loggar in och ska titta på översikt så finns inte nått av mina inlägg med det är helt tomt! Ganska så konstigt!:S
Menmen hoppas att det kommer tillbaka snart!=)

Joakim sitter och försöker fixa boxen men han blir bara arg och irriterad så det är inte ås speciellt roligt! snart flyger väl den ut enom önstret antar jag!

Nu är det bara 14 dagar kvar till vi sticker och 13 dagar kvar till Ladies night! fick en jättefin tunika aktig av jecka som jag ska ha på ladies night istället för den jag köpte, för den andra passar mycket bättre!

Nej nus ka jag kila och spela lite på Farmville!!


XoXo Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0