Min älskade mamma!

Det är snart 8 å sedan jag såg dig sist, sen jag fick hålla din hand, pussa dig på kinden och säga att jag älskar dig!
8 år av sorg och saknad, Jag tänker på dig varje dag och undrar hur mitt liv skulle ha sätt ut om du fortfarande fanns vid min sida!
Jag drömde inatt att du hade rymt iväg och startat ett nytt liv, Men att jag hade åkt till en stad och sökte uppp dig och jag fann dig, du såg likadan ut förutom att du hade axellångt hår, Jag kramade om dig som aldrig förr. När jag vaknade så hade jag gråtit, ville bara gråta mer för det va bara en dröm! Jag saknar dig så oerhört mycket.!
Att inte ha dig vid min sida kunna få va i dina armar eller få en puss på kinden och känna din mjuka hud och prata ut om problem och sånt skär i mitt hjärta! Jag fattar inte att det har gått 8 år sedan du lämnade oss pga av attt en jävla sjukdom va tvungen att sätta sig i just DIN kropp! Varför du mamma? Varför ingen annan? Du va för ung, du hade ju fan barn, du va den bästa mamma man kunde tänka sig! Du är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på ina jag somnar!
Jag undrar varje dag hur du skulle ha sett ut idag? Om du fortfarande hade haft kort svart hår, om du fortfarande hade vart smal,eller det vet jag att du hade vart!
Jag va 11 år när du dog och det känns fortfarande som om att det va igår lotta fick ett samtal hem och berättade att du hade lämnat oss!

Mamma vet du, Vi har fått en till kusin, Han är 32 år och verkar vara en säll person! det är jättespännande!
I oktober ska jag Mia Ojje Jocke och Tobi åka upp till mormor och hälsa på, det är 3 år sedan jag såg henne sist! :D Så det ska bli jätteroligt!

Du kommer ALLTID finnas i mitt hjärta jag ÄLSKAR dig så oerhört mycket!! Din Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0